Contengan atau Lukisan!

Aku cuma nak kongsi dengan blogger di alam maya ni hasil seni yang dicipta oleh kakitangan Inspirasi Conteng-an sendiri, iaitu adik aku sendiri. Dia memang berbakat besar dalam bidang seni yang aku tak pasti samada Contengan atau Lukisan ( Padahal aku tau, saja nak dijadikan cerita je. Haha). Banyak karya-karya dia kat rumah bersepah-sepah, dan aku ambil sebahagian sebagai permulaan untuk dipertontonkan kepada orang ramai di alam maya ini dengan kebenaran dia. Aku ni bukan jenis orang yang Copy & Paste Alam Maya sesuka hati, aku mintak izin tau walaupun dia adik aku sendiri.



 
Banyak lagi akan di upload selepas ini. Lepas ni mungkin hasil seni yang lain akan datang dalam Comic Strip pula. So, nantikan ianya di Blog Inspirasi Contengan! Jangan ketinggalan ye semua.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

11 Responses to Contengan atau Lukisan!

  1. adik um0 bape..??laki ke p0mp??kal0 laki nak kenal..heheheheh

  2. not bad!hihi...nice2..sori tenet ifa slow..so xleh tgl jejak nie..huhu

  3. lemoc: adik aku dak kecik lagi sekolah pon belum abis..huhu

    tiefazatie: hihi..thanks! xpe2..

    rainbow n tieykah: thanks!

  4. weh..minat kt SLASH tu!!hhuhu...

  5. Kyuubi says:

    huh smart ah lukisan dia. aku x mampu nk lukis mcm tu. huhu

  6. farah: Rockkk!

    Kyubi: tla pasal..bangga jadi abg dia.. hehe

  7. haha....nantilah aku soh dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...