Permohonan Kemasukan ke IPT Tak Berjaya!

Kecewa! Itulah yang hanya dapat aku katakan pada ketika ini. Kesedihan yang melanda aku bagai taufan mengganas membinasakan apa disekelilingnya dengan sekelip mata. Aku sangat berharap untuk sambung belajar bagi mendapatkan segulung Ijazah Sarjana Muda, tetapi keputusan adalah disebaliknya!

Tiada apa yang dapat aku lakukan sekarang melainkan membuat rayuan, tetapi masalahnya ia mengatakan maklumat aku tiada dalam pangkalan data! Sedangkan sebelum itu, dia mengatakan aku tidak berjaya! Adakah permohonan aku terus dicampak! Alahai~ Sedih ni, seolah-olah tidak dapat menerima keputusan ni ( memang tak boleh terima pon) Huhu.

Walau macam mana pon, aku perlu tabah menghadapi semua. Mungkin ada hikmah disebaliknya yang tidak melayakkan aku untuk sambung belajar. Jika itulah kesudahannya, aku akan bekerja dahulu sebelum mencubanya sekali lagi pada intake yang akan datang.


P/S : Disebabkan kecewa, MrConteng berkabung dengan tidak meletakkan gambar pada entry kali ini. Harap Maaf.

This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

27 Responses to Permohonan Kemasukan ke IPT Tak Berjaya!

  1. Semoga akan ada peluang nanti, InsyaAllah.. byk2 berdoa ok.. bagus juga cadangan bkerja dulu tu.. mana tau dpt keja yg bagus kan :)

  2. terima kasih~ kerja pon bagus juga, tapi lebih mengharap utk cont degree dulu..

  3. Janagan berputus asa... betul tu, mungkin ada hikmah disebaliknya... cuba lagi for the next intake...

  4. Salam. 1st time singgah sini.
    Anyway, sesungguhnya setiap ape yang berlaku ada hikmah disebaliknya. Percayalah bahawa Allah s.w.t. ada smtin yang lagi BESTT dari ni. InsyaAllah.

    Apepun, congrats sebab dah berjaya mengharungi segala rintangan untuk sampai ke tahap skrg ni. YEYYY! BIG CLAP for you. ;]

  5. Amin~ thanks to both of u coz supporting me..

  6. sbr er mrconteng,
    nk wat cmne, xde rzeki lgi lar kot,
    xpe, doa byk2 ag er, msti de hikmah nti,
    chaiyok2! jgn pts angsa, hehe :)

  7. don wory kay..
    kalau nak ade je pluang kat mane2 ;)

  8. BUNGA says:

    Jgn sedih2 sgt yer.. Mungkin ada hikmah dsebaliknya.. Allah nak beri yg lebih baik untuk awak.. :)

  9. ada hikmah tu..
    keje la dulu..
    best ape..
    huhu
    sem0ga dapat peluang tu some other time

  10. sila coba lagi dan lagi dan lagi ! tak boleh putus asa.

  11. ohujan says:

    sabar jer... peluang terbuka kat msia...

  12. jgn sedeh2 k..
    ilmu ada kat mana2 didunia nie..
    iALLAH, satu hari nnti conteng dpt gak smbung blaja..
    :)

  13. fadzlina says:

    sabar ye..InsyaAllah ada peluang lebih baik tu..^^

  14. Bella says:

    cdeynye..xde rezeki kat situ..mungkin rezeki anda di tempat laen..bersabar ye..:)

  15. .:reine:. says:

    pom pom for mr conteng..jgn sedey2..nt x comel..haha..xx

  16. thanks to all yg bg komen membina dan semangat! :') trimas lagi sekali kerana dirimu begitu beharga! hihi.. CHILL!

  17. eh jgnlah sedih ! kena bangun ! jgn sedih ~ ingat pasti ada hikmah disebaliknya :) Allah tak kan turunkan dugaan kalau Dia tahu yang kita tak kuat :)

    Cubalah mohon, tgk2 mana2 peluang yang masih ada :)

  18. sabar ye kamu..try mohon kt tmpt yg lain lak..InsyaAllah ada peluag kt ctu..

    Kalau keje dulu pun ok..tmbh pengalamn

  19. janga sedih , maybe ada hikmah lain . teruskan usaha , pilih tenpat ipt lain maybe ?

  20. kesiannya, try politeknik pulak

  21. Minat ker nak keje ngan oil and gas. JOin jer Renaco atau Tati-UC okay wat.
    x pun u apply insteps iaitu institute under petronas

  22. HARINI BARU LA BOLEH BUAT RAYUAN~ FIUHH LEGA RASANYA..TAPI BELUM TAHU LAGI DPT OR X..HOPE DAPAT LA..DOAKAN MRCONTENG YAAAAA!!!

  23. BezBuddy says:

    ak suggest ko pilih kos tu btol2...pilih ikut keputusan ko...pastu plih byk universiti..jgn letak 1 2 je uni...gudluck 4 ur future :)

  24. doa2 dapat la ye..aminnnnnnnnnn~may god bless u..

  25. Jgn sedih2..
    Mybe ader hikmah di sebaliknyer..
    fiq doakan smoga ader peluang utk sambung blajar..
    Amin.... :)

  26. ferry says:

    mintak kos ape?kat mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...