Penggemar Kucing!


Tiba-tiba rasa nak tayang sikit gambar kucing aku. Sikit jela, tak banyak pon. Haha. Ini adalah gambar 2 ekor kucing aku daripada 4 ekor. 2 ekor ni pasangan adik beradik, mak sama tapi bapak aku tak pasti sama ke tak. Haha. Nama kucing ni, mak aku yang bagi setelah 2 or 3 nama yang diberi tak memberi daya tarikan. Akhirnya mak aku bagi nama zaman dahulu kala. Siap nama panglima pon ada, Jebat! Malas dah aku nak berceloteh panjang-panjang. Korang usha jela gambar kucing aku. Kalau nak tengok gambar tuan kucing kat sini!


 





P/S: Banyak lagi gambar-gambar kucing aku tapi mls nak upload. Siapa nak gambar kucing ni lagi, bagitahu la aku.

This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

25 Responses to Penggemar Kucing!

  1. comelnye kucing,,,suke kucing sangat2,,,nak kucing kamu boleh???
    hehe,,,,nak tmbah koleksi kucing kat umah,,
    :p

  2. aku minat.tgk kucing den :

    http://nazirulhazwanws.blogspot.com/2010/07/baby-saye.html

  3. comelllllllllllllllllll !!!!!

  4. OH! sgt comeyl ye kucing2 ko..geram nye..nak sekor!!!!ahahahahaha...

  5. ctzainal says:

    minat kucing yang comelcomel berbulu halus & lebat. and suka kucik gemok, sebab gemuk itu lambang kecomelan. huahaha! ;p

  6. fairuz says:

    hahah. hensem dan bergaye kucing2 tu posing.wawawaaa

  7. This comment has been removed by the author.
  8. aiN_myRa says:

    comeynyer diorang..nak 1..hehehehe

  9. gambar yg celah daun tu comeeel gile :)

  10. gambar yg celah daun tu comeeel gile :)

  11. nama kucing anda sangat tidak boleh blah..
    tp sgt menarikkk
    i loikkeee

  12. comelnya ..... i likeeee !

  13. wah! hensem!!!! hahha.....

  14. *cimOt* says:

    boley tak nak satu??nak tambah kawan my STOKIN..

  15. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.comel gilerr!

  16. Mar says:

    alahai comel kucg 2,..

  17. tomeynyew tucinggg !!!!!!!!!!!!
    geram2!!
    kucg kte ad sekor jew.. klu nk tgk jump lor ke blog ktew..

  18. Daniela says:

    sweet...cute.... saya sayang kucing =)

  19. aida says:

    heeeeee comey2..siap main kt taman..hehe..nak sekoq kucing tuh ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...