Earnings Nuffnang Hilang!



Tajuk entry pon dah tunjuk apa yang akan diceritakan kali ini. Ini berkaitan earnings Nuffnang yang hilang secara tiba-tiba tanpa diduga. Pagi tadi aku tengok earning aku masih kekal seperti biasa, tetapi sebentar tadi iaitu pada sebelah petang pula aku melihat earnings aku hilang RM1! Walaupun tak banyak, tetapi ada juga rakan-rakan blogger yang mengalami perkara yang sama. Ada yang hilang berpuluh ringgit, dan ada juga yang hilang hampir separuh dari earning mereka. Apa sebabnya earnings Nuffnang Hilang? Semasa blogwalking aku terjumpa sebabnya.


Email yang diterima oleh BK SEMPOI daripada Nuffnang:
 
Dear Nuffnanger,

Due to a system error, your global CPC earnings for the week of 14th-20th November were duplicated when the earnings were credited yesterday (25th November). You are receiving this email because your account was affected.

We have made the necessary adjustments to our system and you may find that your displayed earnings will be slightly different from the 25th of November due to this.

We apologize for this error and any inconvenience caused to you. Thank you for bearing with us

So, disini aku nak beritahu kepada semua Nuffnanger ini adalah sebab kenapa earning kita hilang. Harap-harap lepas ni perkara yang sama tidak berulang lagi. Sekian.

+Sumber : bksempoi.blogspot.com

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

30 Responses to Earnings Nuffnang Hilang!

  1. isroxck says:

    I received this email too, I guess everyone does the same ! my earning's retracted by half XD

  2. lor..da la yg mira ade da ciput..lg hilang, kompem kering la! huhu :(

  3. Thanks for the info
    Tu pelik tadi pagi jumlah nilai lain
    sat2 tadi lepas solat jumaat terus kurang
    ingat ada denda apa tadi. Haish

  4. blogger says:

    aku pun ilang gak separuh ilang

  5. Yanie J says:

    erk..patot le bkurangan td yanie tgk iskk..rm4 lebey tuuuu..wettt gak tu!! uwaaaaaaaaaaaa

  6. hans says:

    patutlah aku pelik kenapa duit nuffnang aku tiba2 berkurang
    thanks 4 da info

    P/S : Aarif Rahman @ Aarif Lee :- Bruce Lee My Brother

  7. to all: wohooo~ most of nuffnangers hilang earnings mereka.. harap bersabar.. apa kata kita tingkat kan lagi usaha~ mana tau, lepas ni rezeki makin banyak ke? gudluck!!

  8. sama la kita, heheh.. tapi 50sen je..

  9. tu upanyer... patut ler
    bagi blogger baru mcm momoy ingatkan benda nih normal

  10. mujur keen xsmpt melatah lg.. hik3~ ^_^

  11. hehe....baru pasan email nuff
    abes trus tggal RM1 jer...haha...

  12. Sila tengok ni..

    http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/11/nuffnang-memohon-maaf.html

  13. diharap semua nuffnanger jangan cepat melatah~ hehe... :D

  14. i hilang 50 cents! now i know why! :(

  15. Aku Punya Hilang RM 11.25..Banyak 2 !!
    Baru Nak Bersuka Ria..

  16. rilex2...staff nuff mesti ngah bekerja keras nih

  17. huhu..adakah semua nuffnanger kene?apa2 pon..kita kene kuatkan semangat! Blogwalking~ peace*

  18. Freaky F says:

    duit aku tinggal rm0.20 je..haghaha..memain je

    http://freakyfirdaus.com/

  19. hans says:

    hahaha
    semua kena lah sebab sistem dia duplicate semua

    P/S : Beberapa Soalan Menarik Yang Gua Nak Tanya Pada Anda Semua

  20. akU GaDis says:

    anis punyew hilang 4 ringgit kot~ huhu ^^,

  21. http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/11/nuffnang-memohon-maaf.html

  22. tingkatkan produktiviti! kurangkan kontroversi! hahah... no idea~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...