Video Cara Meniru dan Menipu Masa Exam!

Rasanya macam dah telambat je buat enti ni kan? Yela, ramai student IPTA/IPTS baru je habis exam, termasuk juga PMR dan UPSR. Result UPSR pon dah keluar semalam. Tapi aku nak mintak maaf kepada semua student yang baru je habis exam ni sebab aku terlambat buat entri ni, sebab tak dapat la korang guna skill ni masa exam. Haha. Kepada student yang belum exam lagi, terutama yang ambil SPM dan mana-mana student IPTA yang exam nya ditangguhkan boleh la cuba.



 



P/S: Kalau berani cuba la! Tapi kalau kantoi jangan salahkan aku. Haha.



This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

2 Responses to Video Cara Meniru dan Menipu Masa Exam!

  1. waden says:

    patut la time exam botol air takbleh bawak masuk.

  2. haha...yeke?xtau lak xleh bwk masuk~..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...