BE Jadi ME Selepas Tercalon Dalam Blog Baru (2010) Pilihan!

Lepas tercalon dalam kategori Blog Baru (2010) Pilihan, satu-satunya BE aku telah pergi meninggalkan blog aku. Huhu. Di atas pemergian BE aku yang ciput tu, muncul la ME menggantikan tempat. Alhamdulillah, walaupun ciput janji ada juga hasilnya. Terima Kasih Nuffnang! Lepas ni bagi la BE biar banyak-banyak dan berterusan ya.


Campaign BE yang pergi tinggalkan blog ni adalah Celcom Bold 3 SS kalau korang boleh tengok. Terima Kasih kepada Celcom juga, lain kali datang lagi. Kalau boleh cepat sikit, lepas tu duduk lama-lama sikit dalam blog aku ni.


Dikesempatan ini, saya ingin berkempen!!!
Undilah Blog Inspirasi Conteng-an Bagi Kategori Blog Baru (2010) Pilihan! [Kumpulan 2 ; Nombor 44]

This entry was posted in ,,. Bookmark the permalink.

7 Responses to BE Jadi ME Selepas Tercalon Dalam Blog Baru (2010) Pilihan!

  1. ain says:

    xpena dpt ME... n xfhm pon sbnrnye. huhu

  2. @❤ Cik Ain ❤ ME ni lepas dpt BE.. dptnye ME bile tamatnya campaign BE..So, nilai duit yg kita dpt mase campaign BE akan tertera di ME..itulah nilai yang hanya kita dpt mase BE tu ada~ fhm x? huhu... kenzo pon dah pening2 ni..tp xpasti..kalau nak tahu tanye kpd yg lebih pakar~

  3. ummizarra says:

    ermmm uiksss.. ape beza erk??
    sbb sy ade dua2..

  4. @✿Bloodberry✿ beza dia? contoh.. Campaign BE kita adalah celcom bold ss. bila dah tamat, campaign BE celcom ini tadi akan jd ME..maka, samapai situ jela wang terkumpul semasa celcom bold ss ni masih ada.. BE dan ME yang ada skarang, berlainan iklan dia..cuba perhatikan..

  5. Anonymous says:

    BE ME. err.. da lme xcek nuff. keke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...