Pelancaran Proton Inspira!





SHAH ALAM: Kumpulan Proton melancarkan model terbaru, Proton Inspira dengan harga paling rendah dalam pasaran bagi kenderaan kelas itu iaitu RM91,999 bagi model 2.0L CVT MIVEC.

Harga baru baru itu diumumkan oleh Pengarah Kumpulan Proton, Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir pada masjlis pelancaran model itu, Rabu di sini.

Harga bagi model 1.8L Manual Standard ialah RM79,888 manakala 1.8L CVT Eksekutif pula RM84,000.

2.0L CVT MIVEC - RM91,999
1.8L CVT Eksekutif - RM84,000
1.8L Manual Standard - RM79,888

Sumber: http://www.mstar.com.my

 
Itulah sebahagian gambar interior dan exterior Proton Inspira, menarik bukan? Teruja nak tengok Proton Inspira meluncur kat atas jalan! Mesti jakun gila la. haha. Rekabentuk luaran yang seakan sama dengan Mitsubishi Lancer memang menarik minat sesiapa sahaja yang melihatnya. Walaupun harganya agak mahal, tetapi bagi aku ianya berbaloi.

 


 


This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

7 Responses to Pelancaran Proton Inspira!

  1. suke kete ni sbb dia seakan mitshbshi lancer.huahaaha

  2. suke teramat....ish2.nape la blajo lagi.kalu dah keje kan best.adeh.adeh..

  3. ajie: yup2! sebab seakan jugak ramai yang suka~

    yin: sabo2~ habis blaja,dpt keje then trus beli! hehe

  4. gua nak tengok yang warna hitam jer.. mesti cun giler..

  5. saya tak suka kate nie...
    tp saya suka enjin die..
    ermmm~
    proton tak jual enjin die saje ker??
    hik3~

  6. dina: kenapa xsuka kereta ni?enjin saja xjual la...tunggu lama2222222 br dia jual..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...