Akhbar Kosmo Cari Pasal Dengan Penyokong Manchester United!

Aku sebagai penyokong kelab ternama liga eropah Manchester United terkejut dan hampir tergelak (dah gelak pon sebenarnya) apabila Akhbar tempatan iaitu Kosmo seolah-olah mengejek nama kelab itu. Nak dikatakan salah eja, tak mungkin. Ini kerana jika tersalah ejaan, hanya beberapa huruf sahaja yang salah. Ini tidak, hampir keseluruhannya silap!

Klik pada gambar untuk tumbesaran



























































Klik pada gambar untuk tumbesaran
P/S: penulis dan penaip berita-berita di majalah mahupun di surat khabar, tolonglah jangan begitu secara terang-terangan 'salah eja'. Lebih-lebih lagi kata nama khas. Kerjasama anda amat diperlukan. Terima Kasih!

This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

14 Responses to Akhbar Kosmo Cari Pasal Dengan Penyokong Manchester United!

  1. diana says:

    penulisnye mesti bangang giler..
    mereka2 ni la yang menerapkan budaya ejek mengejek sebenarnye.

  2. diana says:

    penulisnye mesti bangang giler..
    mereka2 ni la yang menerapkan budaya ejek mengejek sebenarnye.

  3. hehe..pergh..bleh plak clap taip gtu...mujo la bukan CHELSEA...klo x..sahla pejabat Kosmo hilang mlm nie..heee~

  4. @diana tula psl~

    @momoy wah! chelsea kah anda?? chelsea tgh down sekarang ni..

    @fiqah lagi sorang chelsea fan..wah! xpe..selamat fans MU ni masih rawas. kalau fans chelsea, abis la~ xtau nak ckp pe..huhu :P

  5. man yoo???huahuahua........

  6. penaip tu nak jadi cool kott saje2 taip mcm tuh. hehe

  7. ait3...hee~ fan chelsea pon rawas ag nie..hik3...(^.~)v

  8. @mknace senyum aja~ :)

    @hans bukan MAN YOO! Manchester United la.. xpun MU,xpun ManU~

    @rafina Gelak2! grrr...

    @anoynymous ???

  9. @eistira haha..cool la sgt!

    @fiqah rawas?alamak! sshhh~ typo lak pulak.. xpe2,orang xperasan~ :P

  10. ann says:

    ada harapan penulis or editor yang bertanggungjawab akan ditukar ke bahagian resepi or gossip artis pulak yek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...