9 Pancaran Laser Sniper Tepat Ke Kepala Markus Horison, Keeper Indonesia!


Seperti mana yang kita tahu, di Indonesia mereka telah membangkitkan isu penggunaan laser semasa perlawanan akhir Piala AFF Suzuki pusingan pertama yang menyebabkan kekalahan pasukan negaranya.

Apa yang nak aku beritahu kat sini, percayalah kita juga akan di laser juga di Indonesia nanti. Huhu. Apa-apa pon, semoga berjaya pasukan Malaysia nanti disana! Ayuh baham sang garuda yang patah sayapnya!

P/S: Dikesempatan ini, aku nak bagitahu yang aku jarang nak update blog ni dah nanti. Sekarang sedang sibuk cari kerja. Huhu. So, sentiasa la jenguk-jenguk blog ni walaupun aku tak BW ok.. Korang pon tinggalkan la jejak tau! Terima kasih..

This entry was posted in ,. Bookmark the permalink.

6 Responses to 9 Pancaran Laser Sniper Tepat Ke Kepala Markus Horison, Keeper Indonesia!

  1. penyokong indon bawak lightsaber hentam pemain malaysia kang

  2. i rasa khairul fahmi tu kena pakai spek mata hitamm besarr punyaa.

    :P

  3. Qamarul says:

    kou wat blog baru ke Cap???

  4. harap malaysia menang lagi nanti sebagai menagkins tohmahan Indonesia..laser menyebabkan kereka kalah.

  5. belum tentu malam tu malaysia je yang bawak laser. kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...