Award Dari Dhiya dan Olick!

OK! Aku tak nak cakap taip banyak-banyak. Ini adalah award aku yang pertama, dan kedua aku. Award yang sama cuma berlainan orang yang bagi, iaitu Olick dan Dhiya. Award ni sebenarnya adik aku yang cipta, kalau tengok pada award itu ada nama syaza nuraini. Itulah adik aku! Haha.




 1. Berikan nickname untuk pemberi award
- Horlicks!
- Iya
2. Ucapan untuk pemberi award
Terima kasih kerana memilih blog saya dikalangan blog-blog tercantik abad ini dan sangat terharu! Lagi satu, award yang diterima adalah dari ciptaan adik sendiri. OH! sungguh dekat, tapi dapat dari orang lain. Haha.

3. 6 Artis/singer/band group yang korang minat
Muse
dan banyak lagi! Sebab aku layan lagu, bukan minat selibriti tu je. Tapi Muse je salah satu artis/singer/band group yang aku respect!

4. Bagi Award kepada 10 Blogger yang mempunyai blog yang cantik lagi cun
Siapa yang rasa blog korang tu tergolong dalam kategori blog yang cantik lagi cun, sila la ambil award ini OK!

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

1 Response to Award Dari Dhiya dan Olick!

  1. sArAh says:

    ngeee.. thanx.. da dpt da award ni.. kang wat lg..rupe2nye award dari adk tuan umah ek.. baru tau..thanx again tuan umah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...