Komik Strip Lawak Bomax! #3 (Special Edition)

Tak jelas? Klik pada gambar untuk tumbesaran. (zoom)

Ini adalah komik yang pertama dipostkan di blog ini pada untuk tahun baru ini iaitu tahun 2011. Oleh sebab itu, kali ini komik agak menarik sebab aku dah masukkan warna untuk mecantikkan lagi komik tu. Kalau tak cantik, mintak maaflah ye. Hihi..

Sebenarnya aku pon belajar sendiri dengan bantuan video-video kat youtube macam mana nak guna photoshop masukkan kaler dalam komik. Aku amik masa dua hingga tiga hari untuk masukkan warna satu komik strip hingga siap. Kaedah dia agak cuma leceh, sebab kena banyak buat layer.

P/S: Harap korang boleh bagi komen. :)

This entry was posted in ,,,,. Bookmark the permalink.

7 Responses to Komik Strip Lawak Bomax! #3 (Special Edition)

  1. sArAh says:

    lawak pun lawak.. nice.. ;)

  2. .:reine:. says:

    teknik kaler dah oke..cume kne bg lawak lg umphhh..nway nice! :)

  3. Sarah: thanks~ :)

    Reine: yang kaler tu sy! hehe.. nanti sy bg idea kt Mrlukis buat lg lawak.. thanks awk!

  4. anamizu says:

    bukan senang nak dapatlan hasil cmni..jenuh sengkang mata 2,3 hari ngadap nih..gud job lah! ^^

    recent post : |lubang hidung???|

  5. kreatip lh! nice2! xD
    truskn, chaiyok2!

  6. hans says:

    hahaha
    memang kreatif
    lepas nih lukis la komik pasal aku lak

    Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

  7. ferry says:

    canntik! bgus bro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...