BPM Feedback!



Terima kasih sekali lagi kepada BPM sebab bagi peluang untuk memperkenalkan blog yang tak seberapa best ni kepada blogger-blogger di alam maya ini. Setelah tercalon di BPM, makin bertambah-tambah followers yang pada mulanya memang sikit je. Selain itu, traffic blog ni makin menigkat dari hari kehari dan UV yang hanya tak sampai puluh kini mencecah ratusan. Walaupun hanya ratusan, InsyaAllah akan meningkat tetapi perlu BW juga kerana itu adalah satu kewajipan para blogger-blogger mentah seperti aku ni. Huhu..

Alhamdulillah sehingga hari ini followers aku mencecah hingga 519! Terima kasih sebab follow blog ni. Huhu.. Ada juga di antaranya yang selalu berkunjung blog aku dan komen entri-entri. Terima kasih sangat-sangat la! Hihi.. Followers  blog ni makin bertambah juga adalah disebabkan BPM yang merajinkan aku BW untuk menarik minat blogger-blogger untuk follow blog aku ni.


Selain itu, entri berkaitan BPM di blog ini juga telah menarik minat para blogger untuk melihat, membaca dan memberi komen terhadap entri. Entri berkaitan BPM menjadi antara popular post bagi blog ini.



Banyak juga yang reffer blog ini dari BPM selain dari shoutmix, Cbox ataupun dari mana-mana tempat untuk meniggalkan jejak yang rata-rata blog menggunakannya.



Oleh itu, sebagai blogger Malasysia dan antara blogger yang pernah tercalon dalam kategori di BPM berharap sangat supaya BPM akan teruskan idea ini pada tahun hadapan dan memperbaiki serta mempertingkatkan mutu supaya ianya akan lebih baik di masa akan datang. Penambahan contest atau idea baru dalam BPM juga dilihat perlu untuk permulaan bagi 2011 nanti.

Itu sahaja yang dapat diberikan.. Apa-apa pon BPM the best! Terima kasih!

This entry was posted in ,,,. Bookmark the permalink.

10 Responses to BPM Feedback!

  1. waahh..bestla mr conteng..!! papepon..fiqah akan tetap undi mr conteng laa..!! chaiyok2..!!

  2. terima kasih atas feedback ini..

  3. @.:reine:. hahaha..siapakah orangye? jeng3~

  4. aarrrrrr jeles tgk statistic tuuu

    http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...