Gambar Bercuti di Melaka 2010!


Sebut sahaja Melaka, semua akan terbayang Kota A'Famosa yang menjadi antara peninggalan sejarah di negara kita. Entri kali ini, aku cuma nak sempurnakan hajat aku untuk meng'upload' gambar-gambar semasa aku dan rakan-rakan (Teammate Futsal KJB) pergi ke Melaka pada minggu lepas. Tak banyak tempat yang kami lawat pon, sebab kesuntukan masa. Kami sampai pada hari Jumaat malam dan singgah makan di Bandar Hilir, keesokan hari pula kami pergi ke Pulau Besar untuk beriadhah dan pada malam itu pula kami membuat BBQ. Pada hari terakhir iaitu pada hari Ahad, kami keluar berjalan di Bandar Melaka melawat tempat-tempat bersejarah yang ada di sana. Kemudian kami bertolak pulang ke Shah Alam pada sebelah petang. FIUHH!











Akhir kata, Melaka best! Tak sabar untuk pergi sekali lagi tapi tak tahu bila lagi. Hehe.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

12 Responses to Gambar Bercuti di Melaka 2010!

  1. wow..bercuti ramai2 mmg best kan..syok nye...bila la miera dpt holiday lagi nih..huhu

  2. hehe..jom! kite cuti ramai2 pulak lepas ni~

  3. wohoooo..bes2..aku p sana tp xp memanjat tangga yg tinggi2 tu lol..mesti santek snpa pict dr atas tu...rugi rugi kene p lg skali ni..hehehe

  4. hehe....atas mmg view bes! tapi masa aku panjat tu baru lps ujan benti...time nak turun, tegolek aku jatuh tangga! haha

  5. wah bestnye kan... seronok tu..

  6. wah anak2 teruna pergi bercuti..

  7. BezBuddy says:

    pulau besar dekt je ngn umah ak...tp ak xpenah g..hehehe

  8. apezs: mmg best!

    lekat lekit: anak2 teruna sahaja... anak2 dara not allowed! haha

    bezbuddy: pulau besar best! tp xde orang...

  9. hehe....kita nga praktikal kat melaka ni..x tau la nk g jalan mane...huhu
    any suggestion???

  10. huhu..mrconteng pon xtau~ yang wajib slalunya pergi ke bandar melaka..

  11. .:reine:. says:

    wuiii mamat baju pink..jambu..lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...