Entri Pertama Dari MrLukis!




Ini antara lukisan yang telah MrLukis hasilkan masa sedang bosan. Abang aku (MrConteng) suruh upload dalam blog, so upload la. Sekarang ni Mrlukis tengah buat satu projek untuk hasilkan entri-entri yang berbentuk komik! Jadi, korang semua jangan ketinggalan untuk selalu berkunjung dan follow blog ni. MrLukis tak nak cakap banyak, sebab nak sambung melukis!

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

3 Responses to Entri Pertama Dari MrLukis!

  1. wewiitt! kreatif jugak kawan aku ni. :)

  2. bkn aku la sara~ ni adik aku yang lukis... aku cuma berganding bahu saja mempromote lukisan2 dia..

  3. aida says:

    wahhhh dasyat..kreatif sgt..pastu mang seni lah ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...